ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

فروش ویژه برس حرارتی صاف کننده مو

فروش ویژه برس حرارتی صاف کننده مو • • فروش ویژه برس حرارتی صاف کننده مو فروش ویژه برس حرارتی صاف کننده مو › › فروش اینترنتی برس صاف کننده مو › › برس حرارتی صاف کننده مو ابزاری بسیار کاربردی برای صاف نمودن موهایی شما بانواناین دستگاه حالت دهنده مو با برق کار میکند و بر روی دسته آن صفحه نمایش برای مشخص شدن درجه دما وجود دارد و جنس بدنه از پلاستیک درجه یک مقوم و › › برس حرارتی مو › › حداقل دمای این برس و حداکثر دمای آن سانتی گراد است ویژگی های برس حرارتی مو طراحی نوین و منحصر به فرد جنس بدنه پلاستیک ضد حرارت نارسانا حداقل و حداکثر دما تا درجه سانتی › › فروش ویژه برس حرارتی صاف کننده مو فیلیپس با بهترین قیمت › › برس حرارتی صاف کننده مو فیلیپس،صاف کردن موها را بسیار ساده می‌کند این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای درجه برای صاف کردن موها ایده‌آل است از دیگر مزیت‌های این برس حرارتی می‌توان به سیستم خاموشی › برس برقی و حرارتی مو دار اورجینال تخفیف ویژه › برس برقی مو ال ای دار بهترین صاف کننده مو برس برقی و حرارتی صاف کننده مو فست هیر که دارای ال ای دی نیز می باشد بهترین وسیله برای صاف کردن و براق کردن موهای خانم هاست برس موی حرارتی که › › برس حرارتی و برقی صاف کننده مو پرومکس مدل پرومکس › › برس حرارتی مو پرومکس مدل ۸۰۰۰ که به آن برس برقی نیز گفته می‌شود،بهترین مارک برس حرارتی در زمینه صاف کننده‌های برقی مو می‌باشد و نظرات خریداران هم این را تائید می‌کند از این دستگاه می‌توان › › برس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل دیجی‌کالا › › برس حرارتی «بابیلیس» مدل «» وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند این برس دندانه‌ی مو دارد که به سه دسته تقسیم می‌شوند از › برسحرارتیبهترین مارک برس حرارتی صاف کننده مو پرفروش ترین های › برسحرارتی · در تعریف برس حرارتی مو باید بگوییم که این برس هم سشوار می کند و هم اتو مو به این ترتیب موها را خشک و فرم می دهد و صاف و براق می کند این نوع از برس شباهت زیادی به برس های معمولی مو دارد با این


 

 
 
برس حرارتی صاف کننده مو، برسی ایده آل برای خانم ها و آقایان. صاف کردن بدون دردسر. جنس صفحات سرامیک ...
این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه‌های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. سیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می‌افزاید و از حادثه جلوگیری می‌کنند. همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می‌دهد. طول سیم این صاف‌کننده‌ی مو 1.5 متر است که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی بتواند با آن کار کند. همچنین این دستگاه ظرف مدت زمان 30 ثانیه کاملا گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


برچسب: خرید، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۵:۵۱ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)