ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

تحقیق CRM

تحقیق CRM

در این تحقیق CRM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. در نهایت، رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است. تکنولوژیهای بسیاری در قالب مدیریت ارتباط با مشتری CRM ارائه شده اند اما داشتن تصویری از CRM به عنوان مجموعه ای از تکنولوژی نیز نادرست است. به عنوان روشی بهتر برای درک CRM ، می توان آنرا به مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوری کنیم. هدف از CRM چیست؟ ایده اصلی CRM کمک به بنگاهها برای استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی در به دست آوردن دیدی بهتر نسبت به رفتارهای تجاری و ارزشی است که هر مشتری برای سازمان ایجاد می کند. در صورتی که یک سیستم CRM بتو ...


دسته بندی : علوم انسانی
تگ : واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است, در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مش
download - دانلود


برچسب: واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است، در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مش، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۵۵ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)