ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

فروش ویژه آویز کیف طبقاتی داخل کمد

فروش ویژه آویز کیف طبقاتی داخل کمد • • فروش ویژه آویز کیف طبقاتی داخل کمد فروش ویژه آویز کیف طبقاتی داخل کمد › › آویزکیفخرید آویز کیف طبقاتی داخل کمد صرفه جویی در فضا و ایجاد نظم در کمد › › آویزکیف · آویز کیف طبقاتی داخل کمد وسیله ای است که هشت عدد کیف را در خود جای میدهد و تا حد زیادی از اشغال شدن بی مورد فضای کمد جلوگیری میکند علاوه بر افزایش فضا باعث نظم درون کمد شده و همچنین به علت قرار › › آویزکیفداخلقیمت و خرید آویز کیف داخل کمد دو طرفه بهترین قیمت خرید › › آویزکیفداخل آویز کیف داخل کمد دو طرفه بررسی و خرید محصول دسته خانه و آشپزخانه برچسب آویز کیف آویز کیف داخل کمد › › آویزطبقاتیخرید آویز طبقاتی کفش مخصوص کمد ایجاد نظم و ترتیب داخل کمد با › › آویزطبقاتی · صرفه جویی در فضا به وسیله آویز طبقاتی کفش مخصوص کمد وسیله ای خلاقانه و جدید دارای محفظه جداگانه ایجاد نظم و ترتیب داخل کمد زیبایی و جذابیت کمد مدل جدید و لازم برای هر خانه › › مشخصات، قیمت و خرید آویز طبقاتی کمد هومتکس مدل طبقه کد › › جدیدترین مدل‌های کمد لباس و ارگانایزر متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا خرید اینترنتی آویز طبقاتی کمد هومتکس مدل طبقه کد و قیمت انواع کمد لباس و ارگانایزر متفرقه از فروشگاه آنلاین › آویز نگهدارنده کیف داخل کمد فروشگاه ایران می شاپ › مزایای استفاده از آویز و نگهدارنده کیف ۱ نگهداری تمامی کیف ها با تمام اشکال و سایز ۲ حفظ کیف ها از تمامی آسیب های سطحی و خط و خش ها ۳ این محصول کمک می کند تا کیف ها شکل اصلی خود را از دست › آویزلباسواندرهنگرآویز لباس واندر هنگر ویژگی های رخت آویز واندر هنگر شرکت › آویزلباسواندرهنگر · رخت آویز جادویی مزیت های زیادی برایمان فراهم آورده است تا با سهولت و آسانی ، البسه ی موجود در کمد خود را منظم و سازماندهی کنیم جلوگیری از چروک شدن لباس جلوگیری از پراکندگی لباس ها دسترسی › › مشخصات، قیمت و خرید نظم دهنده کیف و لباس کد دیجی‌کالا › › محصولی که به شما معرفی می نماییم نظم دهنده کیف و لباس کد می باشد که دارای حلقه پشت در است و شما می توانید آن را به پشت در اطاق یا کمد نصب کنید و از این فضا برای جا دادن کیف و دیگر لوازمتان


 

 
 
آویز کیف طبقاتی داخل کمد. امکان آویزان کردن داخل کمد، پشت درب و... طراحی نوین ، ساده و کاربردی. ظرفیت : هشت عدد ...
آویز کیف طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت دوطرفه همراه با قلاب آویز جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد. آویز کیف طبقاتی امکان استفاده از حداقل فضای ممکن برای نگهداری کیف های شما را فراهم می کند. فضای محفظه های نگهدارنده به گونه ای طراحی شده که علاوه بر کیف از آن می توان جهت نگهداری کفش نیز استفاده نمود. از دیگر ویژگی های این آویز، جلوگیری از کثیف شدن، له شدن و خراب شدن کیف و کفش است. محصولی با طراحی جدید، ساده و در عین حال بسیار کاربردی که می تواند مشکل شما در نگهداری از کیف های دستی را برطرف کند. آویز و نگهدارنده کیف به صورت دوطرفه طراحی شده و ظرفیت آن 8 کیف می باشد.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


برچسب: خرید، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۱:۵۷ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)