ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن • • فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن › مانتوحریرسنتیطرحخرید مانتو حریر سنتی مانتو تابستانه طرح کارن مدل سال › مانتوحریرسنتیطرح قیمت تومان مشخصات مانتو تابستانه طرح کارن جنس به کار رفته کتان کش درجه بندی کیفیت درجه رنگ آبی و خاکستری سایز – – – – قد مانتو سانتی متر نوع طراحی دارای دکمه مخفی و › › مدل مانتو جدید خرید مانتو تابستانی،مجلسی و اسپرت › › در آن‌ها استفاده می‌شود و می‌توانند ظاهری لاکچری داشته باشند طرح‌ها و دوخت‌های سنتی هم در این مانتوها قابل استفاده استرنگ مانتو مجلسی بسته به نوع کارکرد می تواند روشن یا تیره باشد › مدلمانتوجلوبسته مدل مانتو جلو بسته جدید ویژه بهار ساتشو › مدلمانتوجلوبسته · مدل مانتو جلو بسته یکی از مدل های مانتو هست که طرفداران خیلی زیادی داره و باعث میشه تا استایل منحصر به فردی داشته باشید این مدل مانتو در طرح ها و مدل های مختلف از مدل مانتو جلو بسته کوتاه و › › بهارهمانتو و تن پوش بهاره و تابستانه صفحه از › › بهاره فروش ویژه کفش و کتانی هنری کوله پشتی کیف پول کیف خرت و پرت کیف دوشی کیف کارت ماگ مانتو هنری مانتو و تن پوش بهاره و تابستانه مانتو و تن پوش پاییزه و زمستانه محصولات محصولات ارسال رایگان › › مدلمانتومدل مانتو تابستانه سرمه › › مدلمانتو فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین بازار خرید پستی مانتو تابستانه سرمه این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه ،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه › › انواعمدلانواع مدل مانتو با پارچه کتان کش › › انواعمدل جنس به کار رفته کتان کش قد مانتو سانتی متر نوع طراحی دارای دکمه مخفی و یک کمربند پارچه ای مدل مانتو با پارچه ی کتان کش مدل مانتو تابستانی سرمه انواع مدل مانتو با پارچه کتان کش مدل › عکسانواعمدل۱۰۰ مدل مانتو تابستانی جدید ۱۴۰۱ اسپرت دخترانه دانشجویی خنک › عکسانواعمدل مجموعه ای از زیباترین و جدیدترین انواع مدل مانتو تابستانی شامل مانتو اسپرت ، مانتو نخی ، مانتو با پارچه راه راه، مانتوهای بلند و کوتاه دخترانه و زنانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ را در مجله تصویر زندگی






مانتو تابستانه طرح کارن، طراحی شده ویژه سال جدید. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند. با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر ...
مانتو تابستانه طرح کارن دوخته شده از بهترین پارچه (کتان کش) است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو دارای 3 دکمه مخفی جهت بسته شدن کامل جلوی مانتو می باشد و همچنین یک کمربند پارچه ای برای آن طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. در طراحی این مانتو از نقش های بسیار زیبای گل های رز استفاده شده که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.
از مزایای این محصول به همراه داشتن یک انگشتر زیبای پارچه ای در طرح مانتو می باشد. این مانتو در دو رنگ آبی و خاکستری و در سایز های 36 - 38 - 40 - 42 و 44 ارائه می شود که در هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


برچسب: خرید، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۴:۰۱ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)