ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

فروش ویژه پکیج لنز عکاسی موبایل 3 کاره

فروش ویژه پکیج لنز عکاسی موبایل 3 کاره • • فروش ویژه پکیج لنز عکاسی موبایل کاره فروش ویژه پکیج لنز عکاسی موبایل کاره › خرید اینترنتی پکیج لنز عکاسی موبایل کاره – فروشگاه اینترنتی › با خرید محصول پکیج لنز عکاسی موبایل کاره در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت شرکت کنید و برنده شویداین قرعه کشی در صورت فروش محصول سالم صورت می گیرد جوایز نفر اول › › پکیجلنزپکیج لنز عکاسی موبایل کاره تک شاپ لندیکا › › پکیجلنز توضیحات کالا پکیج لنز عکاسی موبایل کاره یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند شما › خریدپکیجلنزعکاسیخرید پکیج لنز عکاسی موبایل کاره › خریدپکیجلنزعکاسی قیمت تومان این پکیج یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند شما با تهیه این محصول › خریدلنزدوربینگوشیخرید اینترنتی لنز تلسکوپی دوربین موبایل و گوشی یونیورسال اصل › خریدلنزدوربینگوشی ویژگی های لنز عکاسی گوشی کاره – اتصال به گوشی یا تبلت با یک گیره که به همراه محصول ارائه می شود – طراحی انعطاف پذیر، سبک با قابلیت حمل آسان – کیفیت عالی، وضوح بالا،شفاف، بدون سایه روشن و › خریدلنزعکاسیتقویتلنز عکاسی موبایل یا تقویت دوربین گوشی › خریدلنزعکاسیتقویت پکیج لنز عکاسی موبایل در سه رنگ سیلور ، مشگی ، و آلبالوئی تقدیم میگردد با خرید این لنزهای ارزان و حرفه ای خودتان را از خرید لنزهای پیشرفته با قیمت های سرسام آور بی نیاز خواهید نمود › › فروشفروش انواع مونوپاد و لنز های عکاسی مخصوص موبایل و تبلت › › فروش فروش ویژه مونوپاد به همراه ریموت شاتر بیسیم و کاور شاتر و مجموعه لنز های در و پایه منعطف به مدت زمان و تعداد محدود همراه با نازلترین قیمت و بهترین کیفت موجود به همراه › › دوربینودوربین و تجهیزات عکاسی لوازم جانبی عکاسی و فیلم برداری › › دوربینو دوربین عکاسی کانن کانن – تومان






با مجموعه 3 لنز عکاسی، با موبایل خود عکس های حرفه ای بگیرید. شامل لنز های ماکرو، واید و فیش آی. قابل استفاده بر روی انواع موبایل و تبلت ها. تصاویر حرفه ای و با کیفیت را با دوربین موبایل خود خلق کنید‍!
این پکیج یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند. شما با تهیه این محصول، سه لنز مخصوص عکاسی شامل لنز های فیش آی (چشم ماهی) ، واید و ماکرو را به دوربین موبایل یا تبلت تان اضافه می کنید و با استفاده از قابلیت های این 3 لنز می توانید عکس های حرفه ای و با کفیت را خلق کنید. این لنزها توسط یک گیره مخصوص که به همراه محصول به شما ارائه می شود بر روی محل لنز دوربین گوشی شما قرار می گیرند و دنیایی از قابلیت ها را برای دوربین موبایل شما به ارمغان می آورد. هر کدام از این سه لنز، برای عکاسی سوژه های خاص مناسب هستند.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


برچسب: خرید، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۷:۴۲ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)