ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM

در این تحقیق بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی MLM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : چکیده: بسیاری از مردم در داخل یا خارج از ایران درکی اشتباه از بازاریابی شبکه ای یا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همین دلیل بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با این نوع بازاریابی در ایران منجر به شکست می شود. بازاریابی شبکه ای اخیراً به بحثی جنجال برانگیز در سرتاسر جهان و خصوصاً ایران تبدیل شده است و علت آن این است که متاسفانه بازاریابی شبکه‌ای به عنوان نوعی مدل کسب و کار، توسط افرادی ناآگاه و به شیوه ای نادرست به مردم معرفی شده است. مسلماً بسیاری از مدل‌های بیزنس و بویژه بازاریابی چند سطحی MLM نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی است و عملاً این موضوع در سطح عامه مردم یا هنوز به درستی پیاده نشده است و یا اینکه فعالیت های آموزش و آماده‌سازی اذهان عمومی و حتی برخی از مسئولین مملکتی پیش از اینکه آغاز شود منجر به شکست شده است. بازاریابی به روش چند سطحی یا MLM یکی از روش های واقعی و عملی بازاریا ...


دسته بندی : علوم انسانی
تگ : تحقیق بازاریابی چند سطحی,دانلود تحقیق بازاریابی شبکه‌ای,مقاله ,دانلود مقاله بازاریابی چند سطحی,تحقیق در مورد بازاریابی چند سطحی, تحقیق مدی
download - دانلود


برچسب: تحقیق بازاریابی چند سطحی، دانلود تحقیق بازاریابی شبکه‌ای، مقاله، دانلود مقاله بازاریابی چند سطحی، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۱۲ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)