ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای

تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای

در این تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در ایران در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی گلدکوئست و گلدکوئست یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری - و اکثراً بدون مطالعه و تحقیق - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد بین مردم جا می‌انداختند (هویتمند می‌کردند) که گویی تنها نوع کالای تولید شده از آن نوع، فقط همان «مارک یا علامت» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستما ...


دسته بندی : علوم انسانی
تگ : تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای,دانلود تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای,مقاله تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای,دانلود مقاله تاریخچه‌ی
download - دانلود


برچسب: تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، دانلود تحقیق تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، مقاله تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای، دانلود مقاله تاریخچه‌ی، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۰۳ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)