ایران کالا ایران کالا .

ایران کالا

تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات

تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات

در این تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : یکی از مهمترین ابزارهای استراتژی توسعه صادرات، برخورداری از مزیت نسبی در گردونه مبادلات خارجی است. ممکن است کشوری از لحاظ تولید مزیت داشته باشد ولی از نظر بازرگانی فاقد مزیت باشد. این فقدان مزیت بازرگانی از ناکارایی نسبی در بازاررسانی کالا در مراحلی همچون بسته بندی، حمل، کنترل کیفیت، .استانداردهای تولیدی، عدم دسترسی به اطلاعات مربوط به تجارت جهانی و ... ناشی می شود. بخش صادرات ایران به علت عدم وجود یک سیستم بازاریابی و بازرگانی مناسب و کارا نتوانسته است به خوبی توسعه یابد. به طوری که در اغلب موارد کالا و خدمات صادراتی ما با وجود برخورداری از کیفیت مطلوب و حتی فراتر از استانداردهای جهانی به دلیل نبود یک سیستم مناسب تبلیغاتی و اطلاع رسانی در بخش مبادلات خارجی جایگاه شایسته خود را در بازارهای جهانی به دست نیاورده است، در اغلب موارد بازرگانان به جای افزایش صادرات، زمینه را برای افزایش واردات مهیا کرده اند. زیر صادرکنندگان به جای ...


دسته بندی : علوم انسانی
تگ : تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات,دانلود تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات,مقاله نقش بازاریابی در توسعه صادرات,دانلود مقاله نقش بازاری
download - دانلود


برچسب: تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات، دانلود تحقیق نقش بازاریابی در توسعه صادرات، مقاله نقش بازاریابی در توسعه صادرات، دانلود مقاله نقش بازاری، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۵:۵۵ توسط:ایران کالا موضوع: نظرات (0)